1. Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkoÅ‚ach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej. Rozwijanie samodzielnoÅ›ci, innowacyjnoÅ›ci i kreatywnoÅ›ci uczniów.
2. Wdrażanie zmian w ksztaÅ‚ceniu zawodowym, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem ksztaÅ‚cenia osób dorosÅ‚ych.
3. Zapewnienie wysokiej jakoÅ›ci ksztaÅ‚cenia oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzglÄ™dnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych.
4. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzÄ™dzi i zasobów cyfrowych oraz metod ksztaÅ‚cenia na odlegÅ‚ość. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych.
5. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych.
Zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oÅ›wiaty:
Ewaluacje problemowe (60% wszystkich ewaluacji w roku szkolnym):
Ewaluacje w zakresie wybranym przez kuratora oÅ›wiaty na podstawie wniosków z nadzoru pedagogicznego (40% wszystkich ewaluacji w roku szkolnym).
https://www.gov.pl/web/edukacja/kierunki-polityki-oswiatowej
67-221 Białołęka
Białołęka 20